14:45 - Gümüşdere Köyü’nde Masal Gibi Düğün: Melis Salman ve Emirhan Baran Dünyaevine Girdi
21:46 - Ters Açık Artırmayla E-Ticarette “Türkiye’de İlk”: Ucuza Bağla’nın Patentli Modeli
21:18 - Yüksek Komisyonlara Esnaftan Tepki: Ucuza Bağla “Adil Ticaret” Vaadiyle Sahnede
17:25 - Avrupa Şampiyonası Öncesi Banu Karadağlı’ya Büyük Onur Ödülünü aldı, podyuma çıktı
13:55 - Funda Alkan’dan Aşkın En Saf Hâlini Anlatan Yeni Tekli: “İmtiyaz”
13:20 - “İyileştiren Güçler Buluşması”nda Toplumsal Fayda İçin Güç Birliği
12:50 - Türk sinema ve televizyon dünyasının ödüllü vizyoneri: Kenan Keloğlu
11:41 - Toprak Can, İlk Single’ı “Burda Kal” ile Dikkatleri Üzerine Çekti
Bülent Kaya’ya dostluk köprüsü plaketi.
Burhaniye merkezli ve Türkiye genelindeki Karadağ göçmenlerine hizmet veren Karadağ Göçmenleri Derneği, bu yıl ikincisini düzenlediği Balkan Gecesi ile iki ülke arasında dostluk ve kültürel bağları güçlendirdi. Geceye, Karadağ ve Türkiye’den üst düzey katılımcılar eşlik ederek etkinliğin önemini vurguladı.
Karadağ Göçmenleri Derneği Başkanı Adil Özuzun’un ev sahipliğinde gerçekleştirilen organizasyonda, Karadağ’dan Milletvekilleri Nadja Laković ve Gordan Stojović, İstanbul Konsolosu ve birçok davetli hazır bulundu. Etkinlikte, iş insanı Azka Group Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Kaya, Bodrum-Karadağ arasında gerçekleştirdiği fahri turizm elçiliği görevinden dolayı dernek tarafından plaket ile onurlandırıldı.
Bülent Kaya, plaketini Dernek Başkanı Adil Özuzun’un elinden alırken yaptığı konuşmada, iki ülke arasında turizm ve kültür bağlarını güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğini belirtti. Kaya, “Karadağ ile Bodrum arasında bir gönül köprüsü kurmaktan büyük onur duyuyorum. Bu plaket benim için çok değerli ve daha büyük projelere ilham olacak,” dedi.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.