15:10 - Yeni Tiyatro Dergisi 13. Emek ve Başarı Ödülleri’nde İBB Şehir Tiyatroları’na 4 Ödül
13:45 - Kubilay Doğan: “O Sene Bu Sene!”
12:55 - “ Kozmetik Markalarının Radarına Takıldı.”
12:05 - Burak Taner’den Gerçek Hikayelerden Beslenen Yeni Single: “Unutulmaz”
01:30 - Alcazar Ocakbaşı Görkemli Bir Açılışla Hizmete Girdi
15:55 - Kızılcık Şerbeti dizisinin “Işıl”ı Ece İrtem geçirdiği kalp krizi sonrası hayatını kaybetti
14:00 - TEDxSur 2026 Diyarbakır’da İlham Veren Fikirleri Bir Araya Getirdi
13:15 - Kemal Başar “İnsan Maymundan Az İridir” adlı şarkısını müzikseverlerle buluşturmaya hazırlanıyor
13:10 - Şair ve Yazar Şükran Tercanlı’dan Duygulandıran Vefa Hikayesi
Bülent Kaya’ya dostluk köprüsü plaketi.
Burhaniye merkezli ve Türkiye genelindeki Karadağ göçmenlerine hizmet veren Karadağ Göçmenleri Derneği, bu yıl ikincisini düzenlediği Balkan Gecesi ile iki ülke arasında dostluk ve kültürel bağları güçlendirdi. Geceye, Karadağ ve Türkiye’den üst düzey katılımcılar eşlik ederek etkinliğin önemini vurguladı.
Karadağ Göçmenleri Derneği Başkanı Adil Özuzun’un ev sahipliğinde gerçekleştirilen organizasyonda, Karadağ’dan Milletvekilleri Nadja Laković ve Gordan Stojović, İstanbul Konsolosu ve birçok davetli hazır bulundu. Etkinlikte, iş insanı Azka Group Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Kaya, Bodrum-Karadağ arasında gerçekleştirdiği fahri turizm elçiliği görevinden dolayı dernek tarafından plaket ile onurlandırıldı.
Bülent Kaya, plaketini Dernek Başkanı Adil Özuzun’un elinden alırken yaptığı konuşmada, iki ülke arasında turizm ve kültür bağlarını güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğini belirtti. Kaya, “Karadağ ile Bodrum arasında bir gönül köprüsü kurmaktan büyük onur duyuyorum. Bu plaket benim için çok değerli ve daha büyük projelere ilham olacak,” dedi.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.